Termeni și condiții

  1. Condiţii Generale

Utilizatorii site-ului www.nottara.ro işi pot comanda de pe acest site bilete la spectacolele de teatru şi evenimente artistice şi culturale, achiziţia fiind supusă următorilor termeni şi condiţii:

Nottara.ro işi rezervă dreptul de a modifica în orice moment “Termenii şi condiţiile” fără o notificare prealabilă.

Prin utilizarea site-ului www.nottara.ro, vă exprimaţi consimţământul, şi vă obligaţi în mod expres şi neechivoc, să respectaţi toate menţiunile acestui document. Aceste condiţii se aplică şi în cazul în care vizitatorul nu cumpără biletul direct de la nottara.ro, ci de la casieria instituţiei situată în Bucureşti, B-dul Gheorghe Magheru nr. 20.

Cumpărătorii biletelor sunt obligaţi să respecte regulamentul stabilit pentru buna desfăşurare a evenimentelor.

Conţinutul şi software-ul de pe acest site sunt proprietatea Teatrului C.I. Nottara şi sunt protejate de legile române şi internationale de copyright. Orice încercare frauduloasă de copiere/modificare/descărcare va fi pedepsită conform legilor în vigoare.

 

  1. Achiziţionarea de bilete online

O comandă online presupune efectuarea urmatorilor paşi:

  • alegerea spectacolului şi a biletelor disponibile în funcţie de categoria de preţ;
  • efectuarea plăţii şi introducerea datelor personale.
  • confirmarea plăţii efectuată către procesatorul de plăţiro şi primirea tichetului pe adresa de e-mail.

Toate comenzile efectuate online sunt finale. Anularea de către utilizator a unei comenzi se poate realiza cu cel puţin 7 zile înainte de data reprezentaţiei, prin transmiterea unei cereri în acest sens la adresa de e-mail bilete@nottara.ro ( se va preciza în mod obligatoriu adresa de e-mail de pe care s-a efectuat comanda).

 

  1. Plăţi şi facturare

Biletele comandate pot fi plătite online cu ajutorul unui card de credit sau de debit valid. Comanda, implicit biletul/biletele, poate fi considerată validă numai după ce plata integrală a fost efectuată şi recepţionată.

Conform OUG 28/1999, articolul 2, litera F, pentru activităţile pentru care încasările se realizează pe bază de bonuri cu valoare fixă tiparite conform legii – bilete de acces la spectacole şi altele similare nu se elibereaza bon fiscal.

 

  1. Procesarea şi livrarea biletelor

După confirmarea plăţii comanda va fi procesată, iar biletele vor fi trimise prin email.

 

  1. Deteriorare, pierdere, retipărire

Teatrul C.I. Nottara nu este raspunzător în cazul în care biletele sunt pierdute/furate/distruse sau doar deteriorate în orice fel, ulterior livrării către utilizatorul final.

Clienţilor nu le este recomandată transmiterea parţială sau totală, sub nici o formă, a imaginilor conţinând bilete achiziţionate şi în mod special a codurilor de bare prezente pe acestea. Teatrul Nottara nu este responabil de utilizarea unor copii ale respectivelor bilete pentru accesul în cadrul spectacolelor. Accesul la evenimente se face după principiul primului sosit. Primul bilet valid verificat la intrarea în locaţia evenimentului va fi considerat autorizat. Alte bilete cu aceleaşi date de identificare vor fi declarate invalide şi accesul nu va fi permis.

 

  1. Modificări, anulări, returnări, deficienţe organizatorice

Biletele care nu au fost cumpărate online sau fizic de la Teatrul C.I. Nottara nu vor fi rambursate.

Biletele achiziţionate se rambursează doar în cazul anulării sau reprogramării evenimentului pentru care au fost achiziţionate.

În cazul spectacolelor găzduite, activitatea nottara.ro se rezuma strict la distributia de bilete, iar în privinţa returnării banilor aferenţi biletelor achiziţionate prin intermediul portalului, de la casierie sau de la parteneri, Teatrul C.I. Nottara nu are nici o responsabilitate.

Sumele încasate aferente biletelor vândute sunt trimise la intervale precise în conturile organizatorilor, conform acordurilor avute cu aceştia, prin urmare, în cazul anulării unui eveniment, Teatrul C.I. Nottara poate face doar eforturi pentru a determina organizatorii de evenimente să returneze banii cumpărătorilor, neputând să utilizeze alte căi exceptând căile legale. Sumele solicitate pentru ramburs de către clienţi, care nu se regasesc în conturile nottara.ro deoarece au fost deja transferate către organizator, se supun exclusiv acţiunilor acestuia. În cazul în care organizatorul nu returneaza sumele aferente comenzilor solicitate pentru returnare către nottara.ro, acţiunile legale iniţiate de către cumpăratori vor fi luate asupra organizatorului, nu asupra distribuitorului, in speţă, nottara.ro.

În cazul anulării sau reprogramării unui eveniment, contravaloarea biletelelor achiziţionate prin mijloacele puse la dispoziţie de nottara.ro, poate fi returnată după cum urmează :

  • Exclusiv la casieria instituţiei de unde au fost achiziţionate, în cazul biletelor fizice.
  • Deţinătorii de bilete electronice vor primi suma plătită deja pe bilete, prin aceeaşi metodă utilizată pentru plata iniţială.
  • După returnare, biletele respective sunt invalidate automat. Teatrul Nottara işi menţine dreptul de a opera modificări minore de program şi distribuţie.
  • În cazul anulării, amânării sau modificărilor majore de program sau distribuţie, Nottara.ro işi rezervă dreptul de a informa cumparatorii de bilete în legatură cu aceste modificări. Aceasta informare se poate realiza electronic, prin e-mail sau telefonic, dacă informaţiile furnizate de cumpărători au fost corecte.

 

  1. Revânzarea biletelor

Cumpărătorului nu îi este permis să vândă sau să înstrăineze biletul cumparat de la Nottara.ro catre o terţă parte în scopul obţinerii de avantaje materiale sau în scop promoţional. Teatru C.I. Nottara poate refuza participarea deţinătorilor unor astfel de bilete la eveniment sau poate evacua deţinătorii unor asemenea bilete din locatia evenimentului.

Arhivă articole