O crimă zguduie liniștea sărbătorilor de Crăciun ale unei familii înstărite din Franța anilor 50. Făptașul poate fi oricare dintre cele opt doamne ale casei. O poveste plină de suspans, mistere și răsturnări de situație.
Opt femei şi un cadavru: în preajma Crăciunului membrele unei familii înstărite se pomenesc împreună, izolate, în conacul lor de reşedinţă. Sărbătorile însă nu se pot numi fericite: curând, singurul bărbat din casă, respectiv capul familiei, este găsit mort în pat, cu un cuţit în spate. Cablul telefonic e tăiat, maşina nu mai porneşte, poarta către lumea exterioară nu se poate descuia, iar afară e viscol. Numai doamnele prezente în casă ar putea fi făptaşele. Niciuna dintre ele nu are un alibi, toate au un mobil pentru crimă şi fiecare ceva de ascuns. De-a lungul acţiunii groteşti, cele opt femei se încurcă din ce în ce mai mult într-o plasă îmbârligată de minciuni şi secrete.
Comedia poliţistă Opt femei a scriitorului şi regizorului francez Robert Thomas urmează structura clasică a romanelor poliţiste în stilul lui Agatha Christie şi al lui Edgar Wallace. Cineva a murit de o moarte nenaturală, iar singura posibilitate a celor prezenţi de a evita o soartă similară este să descopere singuri făptaşul, înainte ca ucigaşul să poată lovi din nou. Un singur lucru e cert: făptaşul se află printre ele. Fiecare dintre femei ar fi putut comite crima şi, totuşi, aici e vorba de mai mult decât de elucidarea infracţiunii.
„Piesa ilustrează o sociogramă a unei familii burgheze din Franţa anilor ‘50: bărbatului care munceşte din greu îi revine responsabilitatea pentru bunăstarea materială a familiei şi a angajaţilor, în timp ce femeilor din colivia de aur nu le mai rămâne nimic în afara conflictelor mai mici şi mai mari pe care le creează în jurul lor. Crima pare să accelereze şi mai tare această situaţie: opt femei cu opt pasiuni, opt presupuneri, frustrări şi răni sufletești se aruncă una la gâtul alteia.”
Andreas Merz-Raykov, regizor
Data premierei: 2 aprilie 2017
"O intrigă sângeroasă ce până la final te face să râzi cu lacrimi. Inventivitatea regizorului Andreas Merz-Raykov rezidă în sublinierea umorului prin diverse gaguri fine, dar și prin alegerea unui joc brechtian... Spectacolul este și va rămâne una din cele mai inspirate și reușite comedii din peisajul teatral bucureștean."
Dragi spectatori,
Ne-ați întrebat adesea despre posibilitatea de a cumpăra carduri cadou la spectacolele teatrului, pe care să le oferiți cadou cuiva drag. Ne bucurăm să vă anunțăm că, acum, acest lucru este posibil.
Cel care primește cardul cadou va putea să aleagă ce spectacol vrea să vadă și când, spre deosebire de varianta în care îi oferiți direct două bilete la un spectacol anume. Poate că l-a mai văzut, poate că nu îi permite fix atunci programul…
Găsiți mai jos detalii despre cum funcționează cardurile cadou de la Teatrul Nottara.
Regulament de utilizare a Cardurilor Cadou de la Teatrul Nottara
Pentru orice întrebări suplimentare sau clarificări, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail voucher@nottara.ro.
Reguli aplicabile în cazul anulării spectacolului
Din respect pentru actori și ceilalți spectatori, accesul în sală nu este permis după începerea spectacolului. Vă rugăm să vă asigurați că ajungeți cu suficient timp înainte de ora de început indicată pe bilet.
De asemenea, vă informăm că biletul își pierde valabilitatea odată ce spectacolul a început, iar contravaloarea acestuia nu poate fi restituită. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru respectarea acestei reguli, care contribuie la o experiență plăcută pentru toți cei prezenți.
Teatrul Nottara se află pe Bulevardul Magheru nr. 20, în centrul Bucureștiului, în apropiere de Piața Romană.
Teatrul Nottara este situat central, fiind ușor accesibil prin diverse mijloace de transport în comun:
Autobuze: 126, 168, 226, 368, 300, 381, 783
Troleibuze: 79, 86
Metrou: Stația Piața Romană (ieșirea Piața Amzei)
Teatrul Nottara nu dispune de parcare proprie. Există însă în apropiere mai multe locuri de parcare publice cu plată, care sunt gestionate de Primăria Municipiului București.
Da, în fața Teatrului Nottara există un suport pentru biciclete, unde vă puteți lăsa bicicleta în siguranță pe durata spectacolului. Vă încurajăm să optați pentru transportul alternativ și să vă bucurați de spectacolele noastre fără grija parcării!
Ca mai toate clădirile de pe Bulevardul Magheru, cea care găzduieşte Teatrul Nottara a fost construită cu peste şaizeci de ani în urmă. De aceea, nu este dotată cu uşi automate sau cu lift. Accesul la Sala George Constantin se face pe scări (34 de trepte în spirală). Structura imobilului face imposibilă instalarea unei rampe sau a unei instalaţii specializate, fapt acceptat şi de asociaţiile pentru drepturile persoanelor cu dizabilităţi, care au solicitat accesul la sala de la subsol.
Sala Horia Lovinescu permite însă accesul oricui, întrucât scara nu are decât cinci trepte şi este dotată cu rampă pentru persoanele cu mobilitate redusă, cărora le recomandăm să nu cumpere bilete la balcon, unde accesul se face pe o scară de 23 de trepte, neadaptată pentru dizabilităţi locomotorii.
Biletele pot fi cumpărate online, direct de pe acest site sau de la partenerii noștri de ticketing, www.blt.ro și www.mystage.ro, precum și de la agenția teatrului, deschisă de luni până vineri între orele 10.00-20.00.
Conform politicii teatrului, biletele achiziționate nu pot fi returnate sau schimbate, cu excepția cazurilor în care un spectacol este anulat sau reprogramat.
Pentru a respecta drepturile de autor și pentru a nu deranja publicul sau actorii, fotografierea și filmarea sunt strict interzise în timpul spectacolelor fără acordul prealabil al instituției.
Pentru a păstra confortul și curățenia spațiului pentru toți spectatorii, nu este permis consumul de produse alimentare în sala de spectacol. În cazul în care vi se face sete, vă rugăm să aveți în vedere că băuturile carbogazoase fac zgomot atunci când sunt deschise, precum și sticlele din plastic dacă nu sunt manevrate cu grijă.
CITEȘTE INTEGRALTudor Sicomas | „Crime și șarade într-un recital actoricesc de valoare.” | Republika Kritica